Pogoji poslovanja


Pogoji poslovanja

  1. Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Niceart.si (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Ponudnik se zavezuje (povzetek zakonodaje), da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) ter kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  2. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  3. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  4. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  5. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  6. način plačila in dostave,
  7. časovno veljavnost ponudbe,
  8. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  9. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila in dostave:

  • Po povzetju*: Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo preko Pošte Slovenije.
  • Po predračunu na TRR: Ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan odpošljemo naročene izdelke.
  • Preko sistema Paypal: Po zaključenem naročilu v spletni trgovini je kupec preusmerjen v plačilni sistem Paypal, kjer s plačilom iz svojega računa dokonča nakup
  • Osebni prevzem: Plačilo se izvede v gotovini ob osebnem prevzemu izdelkov na dogovorjenem mestu prevzema.

*velja samo za nakupe v Sloveniji

  1. Cene
  • Cene vsebujejo 22% DDV. Ponudnik je davčni zavezanec.
  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila
  • Cene veljajo v primeru plačila s prej navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu ‘naročilo potrjeno’). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

  1. Dostava

Stroški pošiljanja se obračunajo v skladu s cenikom Pošte Slovenije in so pregledno prikazani ob pripravi naročila kupca. Obračun je narejen na podlagi teže pošiljke.

Navedene cene veljajo v primeru navadnega pošiljanja preko Pošte Slovenije. Prioritetno pošiljanje, pošiljanje z dodatnimi storitvami ali preko alternativnih dostavnih služb je obračunano dodatno. Naročila v znesku nad 100€ dostavimo brezplačno po Sloveniji in Evropskih državah. Brezplačna dostava je prikazana v košarici.

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:

Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnjih 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu.

Po prejemu nepoškodovanega vrnjenega izdelka vam bomo v roku osem (8) dni vrnili kupnino za izdelek. Stroški poštnine se ne vračajo, razen v primeru upravičene reklamacije (poškodba izdelka,…)

V primeru mehanskih poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.

Pomembno!

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu: Astrida, Andrej Zrimšek s.p., Pod Plevno 21, 4220 Škofja Loka, morate priložiti račun.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
  • Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov stekleni.izdelki@niceart.si ali pa se na nas obrnite neposredno na tel. +386 41 946 649.
  1. Kupoprodajna pogodba

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku.

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko je naročilo potrjeno s strani ponudnika. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).

Če je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno, stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik.

Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to razumeli kot zlorabo osebnih podatkov in zadevo predali organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno.

  1. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

  1. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
  1. Postopek nakupa

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica.

Izdelke dajete v košarico s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku. Če želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran “Košarica”.

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.

  1. Garancija

Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.

Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji proizvajalca, kupec z vračilom nima stroškov.

  1. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema, s katerim opravlja naročila.

  1. Neprevzeti paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino.

V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,00 EUR + stroške vrnitve paketa) in pogodbeno kazen v višini:

  • 12 evrov za naročila do 50 evrov.
  • 25 evrov za naročilo nad 50 evrov
  • 50 evrov za naročilo nad 100 evrov
  • 80 evrov za naročilo nad 200 evrov

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Kranju.

 

Za reševanje garancij, reklamacij nas kontaktirajte preko elektronske pošte:

stekleni.izdelki@niceart.si 

ali na telefon +386 41 946 649

Datum izdaje splošnih pogojev poslovanja: 16.11.2015

 

NiceArt, stekleni izdelki

Podjetje:

Astrida, Andrej Zrimšek s.p., Pod Plevno 21, 4220 Škofja Loka, Slovenija

Davčna številka: SI88727378, Matična številka: 6711693000